Ми працюємо! Замовляйте онлайн, отримуйте на пошті або вдома!
Ми працюємо! Замовляйте онлайн, отримуйте на пошті або вдома!

Запитання і відповіді

Оплата

  1. Готівкою під час самовивозу з магазину в Києві
  2. При отриманні у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти, згідно з їхніми тарифами
  3. На сайті під час оформлення замовлення, вибравши пункт "Оплата online"
  4. За посиланням в СМС, використовуючи банківську платіжну картку чи Приват24
  5. Переказом на картку (на нашій картці немає комісії, але, якщо комісія є на Вашій картці чи в терміналі, то Ви маєте її сплатити)

В більшості випадків у наших клієнтів є така можливість і ми беремо на себе ризик того, що отримувач не забере своє замовлення. Але інколи, якщо це персональний виріб чи виріб високої вартості, то ми можемо попросити внести часткову чи повну передоплату. Також Ви можете забрати своє замовлення з пункту самовивозу або, якщо Ви не знаходитесь в Києві, попросити довірену особу зробити це для Вас.

За умовами Нової Пошти: всі відправлення, оформлені на адресу, а не на відділення, мають бути повністю оплачені під час відправлення і не можуть мати послугу накладеного платежу (післяплати). В зв’язку з цим, всі адресні (кур’єрські) доставки повинні бути повністю оплачені заздалегідь, а вартість послуги доставки можна оплатити при отриманні.

Ви можете бути впевненим на 100%, що отримаєте своє замовлення. Ви можете переглянути наші соцмережі чи сайт і побачити велику кількість позитивних відгуків та коментарів за декілька років. Також Ви можете забрати своє замовлення з пункту самовивозу або, якщо Ви не знаходитесь в Києві, попросити довірену особу зробити це для Вас.

Доставку оплачує покупець, оскільки ми не закладаємо вартість доставки в вартість товарів. Ви завжди можете оформити самовивіз із магазину в Києві (в випадку, якщо Ви знаходитесь в Києві) і придбати його за ціною, вказаною на сайті.

Перед відправленням всі замовлення ретельно перевіряються. Але, якщо Ви отримали не той товар, що замовили, у Вас помилка в гравіюванні, виріб з дефектами і т.д., Ви можете звернутись до нас і ми вирішимо це питання. Якщо дійсно щось не так з нашої вини, то ми безкоштовно переробимо виріб і також оплатимо доставку. Якщо помилка була допущена з Вашої вини (для цього ми маємо надати Вам докази у вигляді знімку оформлення Вашого замовлення, запису розмови і т.д.), тоді доставка нового виробу здійснюється за Ваш рахунок. Щоб Ви не дуже засмучувались, в такій ситуації менеджер може запропонувати Вам 20% знижку на новий виріб.

Якщо виріб з помилкою, допущеною Вами, можливо виправити (мінус змінити на плюс і т.д.), то доставка виробу в обидві сторони також здійснюється за Ваш рахунок.

Доставка

Всі відправлення по Україні здійснюються:

  1. Новою Поштою, з їхніми тарифами можна ознайомитись за цим посиланням (https://novaposhta.ua/ru/delivery)
  2. Укрпоштою, з їхніми тарифами можна ознайомитись за цим посиланням (https://ukrposhta.ua/zamoviti/ukrposhta-standart/tarifi/)

Так, ми можемо оформити кур’єрську доставку Новою Поштою чи Укпоштою і Ви отримаєте посилку за вказаною адресою, але не раніше, ніж на наступний день після відправлення. Свого кур’єра у нас немає.

Самовивіз доступний із магазину в Києві. Перед самовивозом обов’язково зателефонуйте нам приблизно за годину до приїзду та попередьте про свій візит.

В випадку, якщо Ви не отримали замовлення (не надана послуга), Вам необхідно звернутись до служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом. Менеджери Вас обов’язково проконсультують.

Гравіювання

Це нанесення тексту або зображення шляхом випалювання верхнього шару металу за допомогою лазерного променю.

Лазерне гравіювання - це не малюнок і не друк, воно не стирається. Це перманентно випалений в глибину (глибина не вибирається, знімається мікрошар) метал. Згодом воно може посвітлішати або навіть стати схожим за кольором на колір металу, але воно буде помітним і буде читатись завжди. Щоб його стерти, необхідно використовувати шліфувальне обладнання.

Лазерне гравіювання є найточнішим видом гравіювання/маркування. Ми можемо наносити навіть найменші елементи за розміром із точністю до десятої частини міліметра.

Ми можемо гравіювати на металі, пластику та шкіряних виробах. Ми НЕ можемо гравіювати на склі та дереві.

Вироби

З якого металу виготовлені наші вироби?

Більшість наших виробів виготовлені з хірургічної та ювелірної сталі чи алюмінію. Ці метали не тьмяніють, не іржавіють, не піддаються корозії, стійкі до води. Покриття (позолота, анодація) не стирається, проте, в процесі нанесення, вироби кріпляться біля отвору під бейлом. У зв'язку з цим, в цьому місці може бути відсутнє покриття. Якщо у вас виникли підозри, що ви бачите зміни в металі, надішліть нам фото виробу і ми розберемося, в чому проблема. В характеристиках товару обов'язково зазначений матеріал, з якого він виготовлений.


З якого матеріалу виготовлені наші браслети?

Наші браслети виготовлені із сертифікованої італійської ремінної шкіри. Сертифікат доступний за посиланням. Шкіряні вироби та їх фурнітура не водостійкі, контакт з водою може спричинити їх псування.

Наші товари складаються з різних частин, більшу частину з яких неможливо зіпсувати, проте деякі зношуються і є витратним матеріалом. Наприклад, гіпоалергенний бампер або ланцюжок, які входять до комплекту наших армійських жетонів. В процесі носіння ланцюжок може зноситись та порватися, бампер також може розтягнутися або порватись, у такому випадку ви можете замовити у нас нові.

Ми розуміємо, для чого використовуються ці вироби і наскільки важливо, щоб з них можна було прочитати інформацію через багато років (навіть, якщо вони потрапили в вогонь, воду, бруд і т.д). Ви можете бути впевнені, що з ними нічого не трапиться. Наша хірургічна і ювелірна сталь плавиться при температурі вище 1300-1500 градусів Цельсія, це набагато вище температури при пожежі або простого вогню. Також багато виробів, наприклад армійські жетони, зроблені зі сталі товщиною 2 мм, її неможливо зігнути руками, навіть якщо докласти до цього всіх зусиль.

Політика повернення

Так, повернення таких виробів можливе. Якщо виріб зберіг товарний вигляд та упакування, і якщо не пройшло 14 днів з моменту отримання замовлення, то Ви можете його повернути. Повернення коштів здійснюється тільки після того, як ми отримаємо виріб назад. Для цього Вам необхідно відправити поштою вироби нам. Доставка здійснюється за рахунок покупця.

На жаль, немає. Це пов'язано з тим, що ми не можемо привести виріб у початковий вигляд, тому такі вироби ми прийняти не можемо.

Повернення грошових коштів здійснюється на картку, з якої була проведена оплата.

Як оформити замовлення?

Крок 1. Визначтесь з товаром, який Вам потрібен

Крок 2. Виберіть комбінацію розміру, кольору, картинки або гравіювання, яке Вам потрібне..

Крок 3. Натисніть "Купити в один клік"

Крок 4. Введіть своє ПІБ та номер телефону і натисніть "Надіслати"

Передзвоніть мені

Чат-онлайн

Viber

Messenger

info@engrave.com.ua

Зворотній зв'язок

Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Telephone Viber Facebook Message Mail Chat Facebook
Close